سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برج مسکونی آقای حداد عادل و دری نجف آبادی

برج بزرگ «نگین رضا» که ناگهان در چند صد متری بالای فلکه دوم صادقیه، مقابل خیابان مرزداران، سر برافراشته و اکنون کار آن تقریبا به پایان رسیده، ارتباطی با دادستان کل کشور ندارد.

فردی که مالک یک شرکت ساختمانی بزرگ بوده و برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی بسیاری را پیمانکاری و ساخته است، از مدتها پیش و با آغاز ساخت برج بزرگی در اطراف بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، در میان مردم کوچه و بازار و مسئولان محلی، مدعی شده که این برج متعلق به دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دری نجف‌آبادی است.

در پی این شایعات  مسئولان دادستانی کل کشور و دفتر وی، اطلاع دادند  که این فرد به دلیل شباهت اسمی و فامیلی خود با دادستان کل کشور، چنین ادعایی را مطرح کرده است.

این در حالی است که وی از راه‌های گوناگون حتی در برابر مأموران و کارمندان شهرداری و دیگر ادارات دولتی مسئول، مدعی مالکیت این مقام عالی‌رتبه قضائی بر این برج شده و هر بار در برابر مراجعه مأموران، چنین اظهار داشته که «حاج آقای درّی بعد از جلسه امروزشان، برای بازدید از برج خود، به اینجا می‌آیند!» و با این کار، مانع بررسی و انجام مأموریت محوله آنها شده است.

به گفته مقامات دادستانی کل کشور، نه تنها این شایعه درست نیست، بلکه تاکنون حتی ملاقاتی نیز بین این فرد و دادستان کل کشور صورت نگرفته و هیچ ارتباط سببی و یا نسبی در میان نمی‌باشد.

از سوی دیگر، به گفته یک مقام مسئول در دادستانی کل کشور، این فرد چندی پیش به دادستانی احضار و در برابر سؤالات مقامات مسئول، منکر چنین ادعایی شده و آن را تکذیب کرده است.

این امر در حالی صورت می‌گیرد که در حال حاضر با اسپری‌های مختلف بر روی دیوار این برج نوشته شده که «این برج متعلق به آقای درّی نجف‌آبادی، دادستان کل کشور است!» در حالی که درّی نجف‌آبادی در حال حاضر در خانه‌های سازمانی و دولتی وزارت اطلاعات سکونت دارد.

گفتنی است، چند ماه پیش از این نیز، یک برج‌ساز شیرازی که تخلفات بسیاری را مرتکب شده بود، در برابر مسئولان قضائی و انتظامی مدعی شده بود که برج، متعلق به حداد عادل، رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، و چند تن دیگر از مقامات عالی‌رتبه کشوری است که این ادعا بعدها به شدت تکذیب و رد شد.