سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دروغی برای دروغی

تلاش نافرجام برای تکذیبه گرفتن از مهدوی‌کنی

کد خبر: 10915  تاریخ انتشار: 14:35- 29 اردیبهشت1387  تعداد بازدید: ????

پس از آن‌که انتشار خبر انتقادهای آیت‌الله مهدوی‌کنی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از احمدی‌نژاد با نگرانی حامیان دولت روبه‌رو شد و آنها پس از گذشت چند روز از انتشار این سخنان، سرانجام توانستند تکذیبیه کمرنگی به نقل از دانشگاه امام صادق(ع) به دست آورند.

به نوشته «کارگزاران»، خبرگزاری فارس که نزدیکترین خبرگزاری به دولت است، در تلاش برای گرفتن تأییدیه مهدوی‌کنی برای احمدی‌نژاد برآمده است.

در این زمینه، تعدادی از مدیران خبرگزاری فارس برای دیدار نزد مهدوی‌کنی رفتند و نظر وی را درباره دولت احمدی‌نژاد جویا شدند. پاسخ مهدوی‌کنی البته تأییدی بر عملکرد دولت نهم نبود.

وی در این دیدار گفت: «بنده در زندگی‌ام نشان داده‌ام که نه نقاد محض هستم و نه مطیع؛ به این معنا که دربست در اختیار دولت باشم. گاه برخی چیزها را که مفید می‌دانم و به ذهنم می‌آید، می‌گویم، اما اصولا بنده کمتر در مجالس سخن می‌گویم، اما این‌که در مقام اعتراض به دولت چیزی گفته باشم، واقعا این گونه نیست. من بنای این طور کارها را ندارم و بر این باورم که دولت را باید تأیید کرد، منتها اگر یک وقت آدم یک اشکالی به امری داشته باشد، آن هم یک نوع تأیید است.

من به عنوان یادآوری، گاهی برخی مسائل را تذکر می‌دهم، اما به عنوان نقاد دولت، مخالف دولت و معترض به دولت حرفی نمی‌زنم، چرا که من در مسیر انقلاب همین گونه بوده‌ام و این مخصوص به دولت آقای احمدی‌نژاد نیست»

خبر فوق در یکی از سایتهای مخالف دولت نوشته شده است به جند جمله آن دقت کنید:

  تلاش نافرجام برای تکذیبه گرفتن از مهدوی‌کنی

2ـ آنها پس از گذشت چند روز از انتشار این سخنان، سرانجام توانستند تکذیبیه کمرنگی به نقل از دانشگاه امام صادق(ع) به دست آورند.

3ـ. به نوشته «کارگزاران»، خبرگزاری فارس که نزدیکترین خبرگزاری به دولت است، در تلاش برای گرفتن تأییدیه مهدوی‌کنی برای احمدی‌نژاد برآمده است.
4ـ پاسخ مهدوی‌کنی البته تأییدی بر عملکرد دولت نهم نبود
.

 موضوع از این قرار است:

سخنرانی احمدی نژاد در جمع طلاب مشهد از تلویزیون پخش می شود.

این سایت مخالف دولت   به دروغ مطلبی را ازآیت الله مهدوی کنی در باره این سخنرانی  درج می کند.

خبر از طرف دانشگاه امام صادق تکذیب می شود.

مدیران خبرگزاری فارس برای دیدار نزد مهدوی‌کنی می روند و نظر وی را درباره دولت احمدی‌نژاد (نه صحبتهای احمدی نژاد درمشهد) جویا  می شوند.

 ایشان هم در پاسخ آنها مطالبی می گوید که همه در باره دولت نهم است .(عموما در تایید دولت)نه درسؤال مدیران خبرگزاری فارس ونه در جواب آقای مهدوی کنی هیچ اشاره ای به صحبتهای احمدی نژاد در مشهد وجملاتی که سایت  مخالف دولت به آقای مهدوی کنی نسبت داده نشده است . اصلا بحث  بحث دیگری است .

 منتها چون  این سایت چند روز پیش خبر دروغ «انتقاد مهدوی کنی به صحبتهای احمدی نژاد » را درج کرده است  برای توجیه دروغگویی خود بجای عذر خواهی  و درج تکذیبیه این تکذیبیه را کمرنگ دانسته و با یک شگرد خاص به مخاطب خود القا می کند که آقای مهدوی کنی نه دولت نهم را تایید کرده است  و نه  مطلب دروغ این سایت  را تکذیب .

شما بگویید از سؤال مدیران فارس وجواب آقای مهدوی کنی  چگونه می شود نتیجه گیری کرد که  مدیران فارس در پی تکذیب این خبر از طرف آقای مهدوی کنی بودند که بگوییم تلاششان نافرجام ماند. لطفا برای توجیه دروغ دروغ دیگری خلق نکنید.